Friday, September 12, 2008

kenangan

assalammualaikum

arinih xde bende yg spesel
bgn pg gi training...training cmner nak ajar english kat budak2 kecit
ngan boss aku tmpt aku baito(part time) ajar english kat sini
mmg ape yg die ajar..wat aku teringat blk..
time kecit2 dlu cmner blajar english..wpon cikgu x ajar dlm bahase melayu..
tp kite still paham ape yg die nak...
cth nye bile die tny..
how many chere are there in this room?
wpon kecit2 dlu x paham sensei tuh nak ape
...
....tp kite still cm leh bajet ape die nak tny..wpon die x ternagkan dlm bahasa...
sbb ape..sbb die buat gaye...
cm mesti die ckp..chair....
sambil tunjuk kat kerusi..nthen die akan ckp..
one chair...two chair..sambil mengire n menunjuk2 kerusi kat dlm kelas
so budak2 kecit dlm kelas..mule aa mengire2 dgn jari
bape byk kusi dlm kelas
patuh jawab kat sensei...hahaha..
selamae nih...aku sebok nak ternagkan kat budak2 kecit..
kalo derg xpaham..gune bahase jepon..
da aa jepon aku pon terabur..mane aa nak maju budak2 kecit tuh..hahahaha

so mlm nye plak..masuk keje cinema lak..
sebok berborak pasal blood type..
coz kat jepon nih
cm tgh feymes aa
buku psl personlaity by person blood type...
n budak2 yg same keje kat cinema aku..
cm ramai aa da wat test tuh
n derg cm kecoh cm betol kene kat btg idong aa personality tuh...
maybe betol gak ade kaitan ikut darah..
tp aku rase...bg aku..xde kaitan sgt kut..tgk cmner die dibesarkan..
dlm family yg cmner..dalam situation cmner..
personality die dipengaruhi oleh bende tuh kut..
tp sbb buku tuh pon satu kajian..so maybe ade betol nye...
cume lepas borak psl jenis darah
...termasuk lak bab besday...
rupenye ramai gak org kat tempat keje aku nih..lahir bulan 9..
kalo wat party besday..mesti besar nye aaa...hahahaha
sekali tuh..ade sorg mamat kat tmpt keje aku nih..beday die ...
jatuh pd ari 22 april ....
skalik tuh aku cm tersentak..dgr tarikh tuh
n cm ade jek x kena ngan tarikh tuh...
rupenye bile teringat blk
tuh aa tarikh aku kene buang dr skolah dlu..hahahaha....
mmg xleh blah..
sume mende cm ter replay blk...
sume mende yg jd
sape org yg plg aku terase syg nak tinggalkan time tuh..
cmner rase sedey n down nye time tuh
sume terpusing blk cm satu video yg da lame x men..
tetibe di tekan lak button play scr tetibe..
hahahaha
mmg kelaka aa plak rase..
tersengih aku sorg2 time tuh...
hahahaha...
kenangan2...
sn that time..ade lak member aku ckp..
kalo ade mesin mase..
time mane yg nak aku gi blk..
ramai ckp nak patah blk gi skolah menengah..
aku memule cm ckp gak..
nak blk ke zaman skola menengah
tp aku rase..
ade lg satu zaman lg best dr skola menengah
zaman tuh adalah zaman aaj
mase 2 thn kat um..study utk ke jpon
aku rase time tuh plg saikou kut..
hahahaha
tmpt da heaven
tempat nak lepak berlambak..sbb um pon tgh kl
nak lepak ngan awek pon sng
hahahaha
aduuuhh...tp tuh kalo aa ade mesin mase...
hahahaha
merapu sudah aku nih
calozzzz.......

No comments: